Klachtenprocedure
Waar gewerkt wordt, worden fouten gemaakt. Wij stellen het daarom zeer op prijs als u ons hierover informeert. Wielders isolatie zoekt dan, graag samen met u, naar een passende oplossing.
Hoe kunt u de klacht indienen?
U kunt uw klacht per voorkeur telefonisch indienen via 0597-674820 en 06-11283359. Wielders isolatie probeert, indien mogelijk, uw klacht direct op te lossen. U kunt uw klacht daarnaast ook per email indienen via info@wieldersisolatie.nl.
U kunt uw klacht ook schriftelijk (per post) indienen:
Wielders isolatie B.V.
Holland Marsh 8a
9663 AV Nieuwe Pekela
Wat hebben wij van u nodig?
Om uw klacht op een juiste en snelle wijze op te lossen heeft Wielders isolatie van u een aantal gegevens nodig:
Uw (bedrijfs)naam, adresgegevens en telefoonnummer(s)
Een omschrijving van uw klacht
Eventueel de persoon/personen betrokken bij de klacht
Datum en eventueel tijdstip waarop de klacht ontstond
Offerte, factuur en/of order (kopie)
Foto's (en eventueel video's)
Wat gebeurt er na het indienen van de klacht?
Zodra wij over deze gegevens beschikken, gaan wij voor u aan de slag. Uiteraard houden wij u op de hoogte van de voortgang en afwikkeling. Wij streven er naar om de klacht zo spoedig mogelijk naar tevredenheid op te lossen.